Terms & Conditions

Es nopirku preci interneta veikalā 4dprint.lv, vai tai ir garantija?

Visām interneta veikalā 4dprint.lv piedāvātām precēm servisa apkalpošana privātpersonām tiek nodrošināta 24 mēnešu laikā no pirkuma saņemšanas brīža. Juridiskajām personām tie ir 6 mēneši no pirkuma saņemšanas brīža.

Atgādinām, ka patērētājiem 24 mēnešu laikā no preces piegādes dienas ir likumā noteiktas tiesības pieteikt prasījumu par līguma noteikumiem neatbilstošu preci.
 


 Ko man darīt, ja precei ir nepieciešams garantijas remonts?
 

Preci nogādāt autorizētajā servisā. Autorizēto servisu adreses skaties lējā. Par preces nogādāšanu servisā un izdevumu segšanu ir atbildīgs klients.


Precēm, kuras tiks izgatavotas atbilstoši īpašajām un personīgajām pircēja instrukcijām un izvēlei, kuras tiks norādītas preces pasūtīšanas brīdī, Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likums (PTAL) un reglamentējošie Ministru Kabineta Noteikumi Nr.255 "Noteikumi par distances līgumu", atteikuma tiesības nepiemēro un kvalitatīvas preces netiek pieņemtas atgriešanai. Informācija par to, vai konkrētajai precei ir piemērojams šajā punktā minētais ierobežojums, ir norādīts preces aprakstā 4dprint.lv.

Līdzi ir jāņem pirkuma dokuments.
 


 Kur man griezties ar jautājumiem par servisa apkalpošanu?
 

Jūs varat sazināties ar mums zvanot pa diennakts tālruni 28833328 vai rakstot uz e-pastu info@4dprint.lv
 


 Kas ir autorizētais servisa centrs un vai es varu to izmantot?
 

Autorizētais servisa centrs ir oficiālais preču zīmes servisa pārstāvis. Autorizēto servisu adreses skaties lējā. Atrodiet savu preču zīmi, un izvēlieties autorizēto servisa centru. Līdzi ņemiet pirkuma dokumentu. 

 


 Kurš dokuments tiek uzskatīts par garantijas dokumentu?

Par garantijas dokumentu kalpo pavadzīme, kura ir Jums e-pastā,kuru norādījāt, veicot pasūtījumu, tāpat der arī izsniegtais mūsu veikalos čeks. Iesniedzot preci mūsu servisa centrā, nepieciešams iesniegt pavadzīmi vai čeku, vai vismaz pasūtījuma numuru.
 


 Vai es varu atteikties no pasūtītās preces?
 

Slēdzot distances līgumu, t.i. veicot pirkumu interneta veikalā 4dprint.lv Jūs varat izmantot atteikuma tiesības un vienpusēji atkāpties no līguma 14 kalendāro dienu laikā no preces saņemšanas dienas. Atteikuma tiesību izmantošanas termiņā Jums ir tiesības preci lietot tiktāl ciktāl tas nepieciešams preces pārbaudei (tikpat lielā mērā, cik to varētu izdarīt pirms preces iegādes parastajā veikalā). Atteikuma tiesības neattiecas uz juridiskām personām.


 

Sūdzību un ārpustiesas strīdu izskatīšanas kārtība.


Sūdzību par preču pieejamību vai kvalitāti lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz elektroniskā pasta adresi info@4dprint.lv vai rakstveidā, nosūtot uz adresi Jurmalas gatve 32 Rīga, LV-1083. Sūdzība tiks izskatīta 7 darba dienu laikā no sūdzības saņemšanas dienas, atbildi nosūtot uz sūdzībā norādīto saziņas adresi. 
Ja sūdzība tiks atzīta par nepamatotu un Jūs sūdzības atzīšanai par nepamatotu nepiekritīsiet, Jums ir tiesības izmantot normatīvajos aktos noteiktās alternatīvo strīdu risināšanas iespējas, iesniedzot preces pārdevējam rakstveida iesniegumu par ārpustiesas strīda risināšanu, norādot:

- vārdu, uzvārdu, kontaktinformāciju;

- iesnieguma iesniegšanas datumu;

- strīda būtību, prasījumus un to pamatojumu.

Informācija par ārpustiesas strīdu risināšanas iespējām un ārpustiesas strīdu risinātājiem:

    

- Informācija par strīdu risināšanas procesu: www.ptac.gov.lv/lv/content/stridu-risinasanas-process

    

- Informācija par ārpustiesas patērētāju strīdu risinātāju datubāzi:   www.ptac.gov.lv/lv/content/arpustiesas-pateretaju-stridu-risinataju-datubaze

    

- Informācija par strīdu izšķiršanu tiešsaistē (SIT): Ja ir radusies problēma ar tiešsaistē nopirktu preci, klients var izmantot SIT platformu, lai iesniegtu sūdzību, ko izskatīs neatkarīga strīdu izšķiršanas struktūra. Links uz SIT platformu: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=LV


    
    

  • Atteikuma veidlapu var lejuplādēt šeit.
     


     Kā es varu nogādāt preci servisa centrā?
     

    Preces Jūs varat nogādāt personīgi ierodoties servisa centrā līdzi paņemot pirkuma dokumentu. Pie preces klāt ir jāpievieno pirkuma dokuments un rakstisks apraksts par preces defektu. Preces nogādāšanas izmaksas servisā sedz klients.  
     


     Cik ātri salabos manu preci?
     

    Garantijas remonta ilgums atkarīgs no katras preces vai bojājuma individuāli. Ja precei ir maznozīmīgi bojājumi, prece tiks salabota ātrāk, arī ja to nogādāsiet autorizētajā servisā. Garantijas remonta ilgums var tikt pagarināts, ja nepieciešams gaidīt detaļu no ražotāja. Prece var atrasties garantijas remontā līdz 30 dienām. Gadījumā, ja termiņš tiek pārsniegts, tas tiek individuāli saskaņots.
     


     Kā es varu saņemt preci no garantijas remonta?
     

    Jūs saņemsiet SMS, ka preci var jau saņemt tieši tajā vietā, kur to nodevāt. Ja prece tika nodota mūsu servisa centrā to varat saņemt arī pa pastu vai ar kurjerdienesta palīdzību, sedzot sūtīšanas izmaksas.

    Servisā nodotā prece ir jāizņem četrpadsmit (14) dienu laikā pēc izņemšanas paziņojuma dienas, sākot ar piecpadsmito (15) dienu, tiek aprēķināta maksa par preces uzglabāšanu 1 eiro (viens eiro) par katru uzglabāšanas dienu, ja klients nav informējis par citu, konkrētu izņemšanas datumu.

    Sia 'Maksimka' garantē preces glabāšanu 3 (trīs) mēnešus no izņemšanas paziņojuma dienas. 


     Kādos gadījumos man var atteikt garantijas remontu?
     

    Gadījumā, ja klients atsakās no maksas remonta, tiek atteikta garantija un maksas remonts netiek veikts, iekārta ir ar neatbilstošu reģionu un remonts nav iespējams, tiek piemērota pakalpojuma maksa no 15.00 eur.

    Garantijas apkalpošana nav spēkā, ja precei:

    • ir mehāniski bojājumi, kas radušies klienta vainas dēļ;
    • tiek konstatēts, ka bojāta preces ražotāja garantijas plombe, sērijas numurs, ir notikusi instrukcijai neatbilstoša iekļūšana izstrādājumā  un/vai pircējs pats mēģinājis novērst bojājumu.
    • ir bojājumi, kas radušies dabas stihiju, zibens, ugunsgrēka, plūdu u.c. rezultātā;
    • ir bojājumi, kas radušies svešu priekšmetu, šķidrumu, kukaiņu utt. iekļūšanas rezultātā;
    • ir bojājumi, kuru rašanās iemesls ir zemas kvalitātes ūdens (ar paaugstinātu kalcija, hlora, rūsas vai smilts saturu) izmantošana;
    • ir bojājumi, kuru rašanās iemesls ir ķīmisku vielu iedarbība;
    • ir bojājumi, kas radušies elektriskā sprieguma svārstību vai bojājumu gadījumā, komunikāciju un kabeļu parametru neatbilstības dēļ, kā arī citu sadzīves faktoru gadījumos (kvēpi, dūmi, putekļi, mitrums u.c.);
    • ir bojājumi, kas radušies tādēļ, ka prece netika lietota saskaņā ar tās lietošanas instrukciju, ka netika ievēroti preces uzglabāšanas un transportēšanas nosacījumi, kā arī gadījumos, kad izstrādājums netika uzstādīts atbilstoši instrukcijai;
    • bojājumi radušies tādēļ, ka tā netiek izmantota paredzētajiem mērķiem vai sadzīves tehnika tiek izmantota profesionālā nolūkā;
    • izmantoti nestandarta barošanas bloki, piederumi un rezerves daļas, kā arī izejmateriāli (kārtridži, toneri u.c.) ko ražotājs nav sertificējis lietošanai ar noteikto preci, un ja tas būs izraisījis šīs preces bojājumus;
    • izmantota pirātiska vai neatbilstoša programmatūra (datortehnikā vai mobīlajā telefonā);
    • nav veikta regulārā servisa apkope (attiecas uz precēm, kam tāda ir nepieciešama).



Autorizētais servisa centrs
 

Apkalpojamie brendi
 

Kontakti
 

Elektronika serviss


PANASONIC JVC BOSCH TCL PHILIPS ARDO

VITEK ROWENTA STOLLAR SHARP SANYO LG CANDY ELECTROLUX KENWOOD BONECO RUSSELL HOBBS LIEBHERR KIANO ECOVACS

AIR-O-SWISS SONY SCHAUB DIETRICH 

SIEMENS REDMOND E-STAR DELONGHI

ARNICA ZELMER SAMSUNG BEKO


Adrese: Tadaiķu iela 4, Rīga 

Tel.: 67717060 Mob. tel: 25484242  Darba laiks: 

Pirmdiena-Piektdiena: 9:00-18:00

Sestdiena: 10:00-16:00
 

Adrese: Brīvības iela 142, Rīga

Tel.: 67613060 Mob. tel.: 25666601

Darba laiks: 
Pirmdiena-Piektdiena: 9:00-18:00
 
Adrese: Ganību d. 40C, Rīga
Tel.: 67280427 Mob. tel.: 29995840
Darba laiks: 
Pirmdiena-Piektdiena: 10:00-18:00
E-pasts:serviss@elektronika.lv
Mājas lapa:www.elektronika.lv/
 

ServiceNET

HP EPSON IMB LENOVO SAMSUNG NEC

LG ASUS FUJITSU GSMART YAMAHA

ALLVIEW TOSHIBA XEROX PRESTIGIO

PHILIPS ORVALDI VIEWSONIC ACER BENQ PACKARDBELL HITACHI


Adrese: Dēļu iela 7, Rīga

Tel.: 67460399

Darba laiks: 
Pirmdiena-Piektdiena: 9:00-18:00

E-pasts: serviss@servicenet.lv

Mājas lapa: www.servicenet.lv/lv/ 
 

ServisCentrs 

BRAUN ARISTON BOSCH LIEBHERR

DYSON INDESIT SIEMENS GORENJE

HOTPOINT BREGO FAKIR LG

SAMSUNG PANASONIC VIDO

MASTERCOOK BLOMBERG FAGOR

JETAIR AERIAL TROTEC THOMAS ELEYUS 


Adrese: Gerānijas iela 3, Rīga

Tel.: 67425232, 26304860

Darba laiks: 
Pirmdiena-Piektdiena: 9:00-17:30

E-pasts: serviscentrs@serviscentrs.lv

www.serviscentrs.lv/index.php?m=22
 

MTTC

SAMSUNG SONY LG MOTOROLA

BLACKBERRY JUST5 HUAWEI ZTE ESTAR

CAT ALCATEL MEIZU NEXTBOOK ESTAR


Adrese: Zemitāna iela 2b-105, Rīga

Tel.: 66155444

Darba laiks: 
Pirmdiena-Piektdiena: 9:00-18:00
 

Adrese: Origo, Stacijas lauk. 2, Rīga

Tel.: 66155444

Darba laiks: 
Pirmdiena-Svētdiena: 9:00-21:00

E-pasts: info@mttc.lv

Mājas lapa: www.mttc.lv/

Adrese: TC RIMI, Fabrikas iela 2, Valmiera

Darba laiks: P-Se 9:00-20:00, Sv 10:00-19:00

Abri Serviss

ZANUSSI FAGOR AEG HUSQVARNA

ELECTROLUX NILFISK


Adrese: Avotu iela 76, Rīga

Tel.: 67297821, 29139681

Darba laiks: 
Pirmdiena-Piektdiena: 09:00-18:00

Sestdiena: 10:00-13:00

E-pasts: abrisserviss@abrisserviss.lv

Mājas lapa: www.abrisserviss.lv/
 

Elkor Serviss

LG SAMSUNG NIKON ROWENTA SONY

BOSCH TEFAL SIEMENS FUJIFILM

ELECTROLUX KRUPS INDESIT
ZANUSSI CASIO ARISTON

MOULINEX POCKET BOOK


Adrese: Brīvības gatve 201, Rīga

Tel.: 67070520, 67070536

Darba laiks: 
Pirmdiena-Piektdiena: 09:00-19:00

Sestdiena: 10:00-17:00

E-pasts: info@elkorserviss.lv

Mājaslapa: www.elkorserviss.lv/lat/

IB serviss CANON


Adrese: Mūkusalas iela 15a, Rīga

Telefons: 67 20 40 80

Darba laiks: 
Pirmdiena-Piektdiena: 09:00-18:00

Mājas lapa: www.ibserviss.lv/
 

Servisa ICT

ASUS BENQ BROTHER LENOVO DELL

 LEXMARK IIYAMA TOSHIBA MSI APPLE


Adrese: Mūkusalas iela 15a, Rīga

Tel.: 674 08838

Darba laiks: 
Pirmdiena-Piektdiena: 09:00-18:00

E-pasts: info@servisaict.lv

Mājas lapa: www.servisaict.com
 

BCCS TM APPLE


Adrese: Brīvības iela 110, Rīga

Tel.: 67377279

Darba laiks: 
Pirmdiena-Piektdiena: 09:00-18:00

E-pasts: service@bccs.lv

Mājas lapa: www.bccs.lv/
 

Brother Servisa Centrs BROTHER 


Adrese: Augusta Deglava 28, Rīga

Tel.: 67291301

Darba laiks: 
Pirmdiena-Piektdiena: 09:00-18:00

E-pasts: serviss@sonika.lv

Mājas lapa:www.brothershop.lv
 

IL55 ( tehnikasremonts.lv)

BRIGGS&STRATTON AL-KO MAKITA

OLEO-MAC STIGA BOSCH HUSQVARNA

ZONGSHEN ALPINA OREGON SOLO MURRAY


Adrese: Kurzemes pr. 3c, Rīga

Tel.: 2845 7278

Darba laiks: 
Pirmdiena-Piektdiena: 09:00-18:00

E-pasts: info@tehnikasremonts.lv

Mājas lapa:www.tehnikasremonts.lv
 

AIRA WHIRLPOOL


Adrese: Kalnciema iela 40a, Rīga
Tel.: 67702456, 67461380
 

TSC Latvija

SAMSUNG LG CAT ASUS ZTE HTC

APPLE MEIZU HUAWEI PRESTIGIO


Adrese: Mūkusalas iela 46, Rīga

Tel.: 67808808

Darba laiks: 
Pirmdiena-Piektdiena: 09:00-18:00

E-pasts: info@tsc.lv

Mājas lapa: www.tsc.lv
 

ORBITA TELECOM  JUST5


Adrese: Brīvības iela 40, Rīga

Tel.: +371 25555535

Darba laiks: 
Pirmdiena-Piektdiena: 10:00-19:00

E-pasts: info@just5.com
 

Misabil Thermex


Adrese: Melnsila iela 23, Rīga

Tel.: 29 554 208